Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2010 00:15 - Пак шуробажанщина и нищо ново
Автор: kukupaloma Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1937 Коментари: 3 Гласове:
3



Днес отборът, който подкрепях изгуби..
Знам, че този блог бе създаден за мен, за да изпъкна с литературното си майсторство и претенции. ..Моята героиня има нещо общо с мен, тя е журналист, аз съм завършила/първоначално/ журналистика... Тази ми страст си остана, намерих си начини да пиша/ да живее новата медия Интернет/ станах университетски преподавател... Научният ми ръководител е кандидат за директор на БНТ. Преподавателят ми доц/по това време/ Г. Лозанов е човекът, с когото съм провела най-естетичния възможен спор някога...Слави Трифонов е обект на дипломната ми работа/ подценена според мен и оценена с Мн. добър 5/ Но аз се отказах от журналистиката. Отказах се по време на първия ми стаж в БНТ и честно казано не съжалявам. От десет години насам нищо не се е променило. Да вземем за пример световното първенство по футбол.. Мотаят се там едни девойки, дето не само от футбол ами и от английски език понятие нямат..Обобщавот форуми, прокламират расизъм, когато мотото на това първенсто е НЕ НА РАСИЗМА ! Позволяват си изказвания, които нямат нищо общо с толерантността, скрити зад удобното "форумите казват" Кои форуми бе, кака???
Петя Дикова се провали в безкрайно скучното "авторско" предаване Арт Трафик по ПРО БГ, а Ели Гигова просто чете спрортни новини. Аз питам кой и как назначи двете госпожи за ководещи на коментарните студиа по БНТ и как, по какъв критерий, с какъв конкурс? Има далеч по-сведущи жени!
Ето защо българската журналистика няма да пропокса .. а мен не ме е страх нито от Сашо Диков, който ми водеше курс във ФЖМК по спортна журналистика/ а лекциите му се състояха в това да ни обяснява каква ....е бившата му жена Аня Пенчева и да ни заплашва, че ако не отидем на купон в Канал 3 няма да получим заверки/ На мен такива не ми минават, а и впрочем всички мои колежки от този випуск и единствената година, когато последният преподаваще в СУ ще го потвърдят.
Намерих си място, където не зависи чий син или дъщеря си, а какво можеш... Но когато с моите данъци плащат на "журналисти"да ме осведомяват
/П.Дикова прокамира расистки лозунги на мача Германия-Испания/
тогава приятели, ми пука..
Тогава няма как да не съм активна и да не пиша в блог, създаден за любители на художествена литература...Днес изразявам позиция, която е гражданска, защото знам и вярвам, че гражданско общество в България има!
Благодаря ви
Роси Христова


Тагове:   ново,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kikokinezi - :-)
08.07.2010 00:29
Клика си има във всяка професионална област в България и несмятам, че скоро това ще се промени. Напълно подкрепям позицията ти, но мисля, че в тази държава все още няма гражданско общество....поне не във вида в който го разбираме.
цитирай
2. kukupaloma - Прав8а сте, но все пак има заченки и ...
08.07.2010 00:38
Прав8а сте, но все пак има заченки и Я! има най-свободната медия, където Уви няма мама и тати..и иби те четат, или не...Симпъл,ха?
цитирай
3. kukupaloma - Прав/ва. . . ей сега ще ме критикуват ...
08.07.2010 00:39
Прав/ва ...ей сега ще ме критикуват за "езиковата" грешка :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kukupaloma
Категория: Лични дневници
Прочетен: 67881
Постинги: 20
Коментари: 48
Гласове: 326
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930